------------------------------- Sitemizde lütfen yorum atarken ahlaki kuralları göz önünde bulundurarak yorum atalım... ----------------------------------- Sitemize kayıt olmanıza gerek yoktur... ---------------------------------- Yeni yazarlar aranmaktadır... ------------------------------- Sitemiz artık Googlede... ---------------------------- turkleroyun@hotmail.com' dan bana ulaşın..

27 Eylül 2011 Salı

SEVDAN BENDE EMANET

E y sevgili sevdan bana emanet....Git gidebildiğin mekanlar senin olsun....Nerede mutlu olacaksan huzuru nerede yakalayacaksan....Arkandan su dökmek bana nasip olması bir lütüftur.

Dua ile açılacak ellerim kuşkun olmasın ve dualarım kabul olana dek yani sen mutlu olana dek sürecek bu halim.

Ey sevgili varlığınla bana verdiğin mutluluğu yaşadıkça dualarım hep seninle oldu. Daha ne isterdim ki senden.Varlığın bile yetti be güzelim...

Sen benden ne isterdin sormaya hiç cesaretim olmadığından mıdır bilemiyorum bu yollara düşüşüm.Bu mektubumu hiç okumayacağını bilsemde bir yol benim için bunları yazmak...

Sevdan bende emanet bilesin Kapım her zaman açık olacak sana ve geldiğinde ardına kadar açık olan kapımdan girmen için bekleyeceğim o kapının ardında.

BAHTIN AÇIK , KISMETİN BOL GÖNLÜN HOŞ, YOLUN AÇIK OLSUN......Bu yazılar sizin romanlarda seçimleriniz içindir...

Hiç yorum yok: